Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele (Sigma, Hasselblad, Panasonic, Tamron, Venus Optics, Sirui)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM L-mount to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu. Wersja OEM.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD Sony E
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Panasonic LUMIX S 85 mm f/1.8 OEM to idealny obiektyw portretowy - oferuje ulubioną ogniskową portrecistów i światłosiłę f/1.8 zapewniającą płytką głębię ostrości. Dodatkowo wykorzystuje szybki, precyzyjny i cichy silnik AF, który umożliwia efektywne zastosowanie go w czasie filmowania. Wersja OEM obejmuje obiektyw w doskonałym stanie technicznym, lecz dostarczany w zastępczym opakowaniu.
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (sprzedawany oddzielnie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (znajdujący się w zestawie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw szerokokątny do aparatów średnioformatowych Hasselblad, który zapewnia znakomitą rozdzielczość obrazowania. Stanowi odpowiednik ogniskowej 71 mm dla formatu pełnoklatkowego. Posiada liniowy silnik krokowy i oferuje centralną migawkę.
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 80 mm F/1.9 to obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 63 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy produktowej. Imponująca światłosiła wynosząca f/1.9 pozwala uzyskać zdumiewający efekt bokeh.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 90 mm F/3.2 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 71 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy dokumentalnej.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Profesjonalny teleobiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów micro 4/3. Bardzo duża ogniskowa, duża jasność, szybkość i najwyższej klasy optyka sprawdzą się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wydajna stabilizacja obrazu i poręczna konstrukcja idealnie sprawdzą się w zastosowaniach mobilnych. W zestawie z obiektywem znajduje się konwerter 1,4x, który umożliwia uzyskanie ogniskowej 280 mm.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Niezwykle jasny teleobiektyw o stałej ogniskowej 42.5mm (ekwiwalent 35mm: 85mm). Światłosiła wynosząca F/1.2 w połączeniu z optyczną stabilizacją obrazu sprawiają, że konstrukcja ta sprawdzi się w każdych warunkach oświetleniowych, dostarczając zdjęcia charakteryzujące się znakomitą jakością oraz niezwykłą plastyką obrazu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 37
- Do matryc: Micro 4/3
Jasny, stałoogniskowy obiektyw dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Jest połączeniem kompaktowych rozmiarów z dużym otworem przysłony i wysokiej klasy wykonaniem. Doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i zbliżeniowej. Wbudowana stabilizacja ułatwi filmowanie i fotografowanie w słabym oświetleniu.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Sigma 135 mm f/1.8 A DG HSM L-Mount
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 14 mm, 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, fashion i produktowej. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD Fuji X
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw portretowy o specjalnej konstrukcji z 2 przysłonami i elementem apodyzacyjnym, co pozwala na kreatywną pracę z głębią ostrości. Wykorzystuje m.in. 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji i 1 element o wysokim współczynniku załamania światła. Metalowa obudowa gwarantuje dużą wytrzymałość.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.